Thursday, January 27, 2011

MALUYEEEE!!!!!!!!!!

adush... ni laa pertama kali aku terasa sangat2 malu dalam hidup aku.. sampai terbawak2 dalam next kelas.. apew yang aku mmpu buat juz tersenyum n tersengih sorg2 sambil diperhatikan si dia yang setia disamping aku.. adush.. takkan aku lupekan peristiwa semalam yang sgt2 tragis.. DUSH!!!!!!! gini bha cteryee..

pada suatu hari ...................... "cut!!!!! "

camni.. tyme nie kelas tuk subjek TITAS... tyme nie da abis kelas daaa... tggu laa kwn ku yang ag sorang nie.. terlupe nak amik tajuk tuk asgment.. yang ag sorg lak da kuar dr kelas (nasib baik).. lau tak.. abis laa aku... tyme tue aku dok perhati temanku nie yang nga berebut nk amek tajuk asgment dari depan.. tibe2 datang sorg kenalan yang aku bru SEKALI jew aku jumpe.. (muke pon tak cam..nenek kan).. die pon.. "hai...".. aku pon hai blik.. tanpe pikir panjang, terus aku " haaa... baru jumpe.. nah2.. amek jurnal nie.. anti wat tau.. lepas cuti baru bentang kat kelas ".pastu die " ohhhhhhh"... then adew sorang gurl datang dari blakang, trus yang kenalan ku nie " haaaa... nie.. kenal ag???? " (smbil tunjuk kearah that gurl)... tyme tue sgt2 terkejut  n speechless.. "ish.. apew yang aku ting tong sgt nie!!!!!!" tanpe cakap apew2. trus aku amik balik jurnal td.. waaaa!!!!!!!!!!! tyme tue lak abg helmi datang n tepuk bahu kenalan aku nie.. biler aku dgr jew nme die ag aku malu... nak jew tempek bedak sejuk tebal2 kat muke tyme tue.. hahahaha... apew lagi.. aku pon tergelak sampai stu kelas leyh dgr.. teman ku da tgok lain mcm dri blakang.. mane tak yee, mengilai kalah langsuir.. langsuir pon sopan ag aku rase.. nahhhhh... pastu c cgu n abg helmi pon gelak gak sebb aku da salah org.. aduyai.. tyme tue maluyeeeeee tak terkata.. sebaik kenalan aku n girl die tak kisah.. dorang tue dak kelas aku yang lain laaa.. byk sgt kelas n kenalan smpai tersilap org... DUSH DUSH...

then dalam kelas psiko blajar pasal sedar n xsedar.. trus aku pikir.. sedar kew tak aku tyme tue... main hentam jew... n dgn bangganyaa plak tue menyerahkan jurnal tue.. adui... maluyaaaa... psni 1000X aku pikir n tenung org y bru sekali aku jmpe lamer2 b4 aku terjah jew.. DUSH (lg sekali) MALU!!!!!!..


wink**
sayonara
moshi-moshi

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages