Friday, January 28, 2011

puteri remaja..kami N/juara!!!!!!!!!!!!!!!! [netball]

b4 stat - N/juara stand for NAIB JUARA k... tarikh ndak ku ingat.. nak bangun cek kelender pun aku malas sgt2.. cukup laa aku rajin update blog sambil ber-fb.. ngeee... nie nak story pasal team netball o kitorang call BOJA (bola jaring) aku.. sumer terjadi tyme cuti sem.. sgt sronok n penat n siok (sabahan)... adui.... pendekkan cter k.. nak attach picca kitorang.. ngee~~~


haaaaa... muncul daa.. team kesayangan ku y GILAK!!!!!!!!


bergambar dalam penuh debaran sebab pasni snap pic nie trus lawan...
snap pic ngan org besar.. besar laa sgt... wek... 


yaaaa... caiyok2... kami da bersedia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ketika game... ni jew y adew... huhuhuhuhu...



haaaaaaaaaa..... apew nie?????? sesi mmbuka aircond semula jadi o pelancaran perfume s/jadi??
ish2.. kawal2 gak.. pengsan sume org anti.. caiyok2 puteri remaja.. puteri laa sgt.. ganas jew aku tgok..
alaf terkini k.. ni ayu2... wisss!!!!


n/juare milik kami!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
weeeeehhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuu.......

bla bla bla... smpai sudah ke akhir cerita... penat lak yaip2.. padahal xde pe2 pun y ditaip.. sikit jak y ditaip.. apew2 pun.. dat day mmg sgt njoy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! smpai sakit kaki n kitorang smbut kemengan ktorg kt sebuah restoran y terletak di bangi.. best!!!!!!!!!!!!!!!! hope adew lagi tnment camni.. tapi sayangyeee.. aku tak pat nak join sgt coz jauh!!!!!!!!!!!!!!! tyme da blik kajang, bru leyh lpas gian.. hehehhe... k laa...

wink**
sayona
moshi-moshi

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages