Tuesday, April 6, 2010

cicak oh cicak

al-kisah...
ak nie agak rajin kat tmpat kjew ak tue...
tyme nie aku nak kmas almari y tsimpanyee ubat2an..
beshyee aku bwak kuar ubt2 tue tnpe mmndang dalam almari tue scre kseluruhan...
tyme nie aku nak amek ubat actifast...
waaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
ade cicak kat atas kotak tue...
aku ape lg...
trus mnutup pintu tue dgn prasaan y geli-geliman dan...
lari laa aku kew dpan...
aku gtau kt kak vida...
k.vida n k.miza pon g laa kat almari tue n mmbukanyeee...
cam xde prasaan btul...
tak geli kew?????????
y aku nie da mgeletik giler...
ish.....
then...k.vida buang cicak tue dalam kotak y nk dibuang...
k.vida suh aku  buang kotak tue...
wah!!!!!!!!
stu gdian aku lari cbb taknk buang...
last2...k.miza y baik ati gak y buangkn...
eheeee....
aku pon amek laa kjew lain wat....
ubah2 block stand ngn mama aku (puan manager) :p...
smpai arini..
aku msih geli geliman nak kmas almari tue...
takot mnde aen lak y muncul...
ish..................
gewli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cicak oh cicak..ko takkn pnh jd kwn aku..


sayonara
wink**
(penuh dgb prasaan geli-geliman)

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages