Friday, March 18, 2011

cubaan berani mati c ika !!

adush dush.. memang berani mati.. malam b4 kejadian.. aku da dicabar oleyh beberape makhluk asing ( mara dorang anti) tu wat cubaan berani mati nie.. nak tido pon tak senang tyme tue taw.. memikir jew ap y aku kne wat.. lau aku lari.. aku mmg pengecut.. lau aku wat.. adui.. aku tak pnah wt mnde tue kot.. takotyeeee!!! tapi nasib badan laa kan.. aku sahut cabaran dorang.. terpaksa... hmm.. CUT n PASTE!!!!.. ( pendahuluan y melampau) .. 

sebenaryee aku dsuh pkai tudung ala-ala yuna tue laaa.. ish.. buat tebiat apew?? giler.. tak pnah2 aku pkai biler dalam kampus.. sekali da seumur hidup jew kot aku pakai. tu pun tyme g jejalan sem lepas.. pakai nak g kelas mmg jauh sekali laa.... nah nah.. tgok2.. jgn nak komen byk2 k.. n lau nak ketwe pon tak leyh.. vibrate jew.. siap spew ketawa... !!!!


dush!!! pada y gelakkn aku...

oleyh kerana aku jd alien pd ari rabu bersamaan 16 mac 2011.. pic y dtgkap pon tak byk.. segan kot.. tp ok laa gak kan.. mey2 apew.. hehehe.. pink2 ag tue.. hehehe.. pic d snap oleyh c jum a.k.a bapak alien... terase tserlah mukaku.. besar.. haha.. ish.. tak baikyee aku nie.. kjadian pada hari alien aritu adalah seperti dibawah..

  • pagi2 lg tyme nak g kelas digelakkn bapak naga (c jum)
  • dipggilye aku cam mama yee.. dush.. tyme tu gak laa nak merindui bondayee (c jum)
  • dngolok c pp lak..
  • xbg aku gelak o cakap byk2 sebb pakai tudung ala2 gurlz ayu.. (buweeekkk!!!)
  • dak2 gurl komen ok.. cute.. sweet.. nmpak lain..
  • kak nisa cakap ampak ayu n ampak matang (selame ni cam dak2 kew)
  • yana cakap - "baik ko pakai tdg cam biase jew.. lg ok " syg ko yana!!! hehe
lagi apew yea?? ntah.. tak ingat daa.. tp.. as ksimpulan y tersimpul2 n tak terkate simpulyee.. aku maleyh daa nak pakai tdg diatas nie.. sebb main2 lilit2 n pin2.. rimas lak.. biase2 ag ngam kan.. kan kan kan.. neway. aku dapat ucapan tahniah dr bapak nage cbb berjaya buat cubaan berani mati.. ape lg.. bnje aiskrim.. (tp cian, until now batuk tak ok2 ag) lau da ok bnje aw!!!!!!! ngee~~ LOY!!!


dis is da real me.. ngee~~
simple jak bha.. bru OK...

wink**
sayonara....

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget