Monday, March 15, 2010

jalan-jalan

ni laa cter kitorang tyme kitorang berjalan kat mines ari n waktu aku tak ingat....
sori yea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

aritu...
aku n k.dayah g mines...
sajew jew nak abiskn duit...
tapi tak abiskn pun...
kitorang g tgk wayang,tgkap2 gmbar n amam...
kitorang tgk cter niyang rapik y merapik...
cter ni tak laa seram mne pun...
byk tkjut jew...
tyme tue tak laa rmai sgt org..kitorang  duk2 btul2 kat tgh..2 dr blakang bsme stu pop corn n pepsi..
tyme tgk cter tue,k.dayah laa y paling byk mlatah " oh mak aku mak ko"..
tu jela ayat y kuar dr mulut die..
pastu,tyme adew adegan2 y tkjut2,die tutup laa muke o mte gne sweter.
aku gne pop corn..waaaa...tak sggup nak melihat..klo ade cyg aku.gne lngan die laa..
eheeeeeeeeee..................
abish jew tgk wayang,kitorang g jalan2..smbil2 tue tgkap laa gmbar..wat kngan kn..



pose ni kat mne2 jela tmpat y ade kat mines tue...merenung spew???? ntah spew...tak mgerti..
da puas bgmbar...kitorang g makan lak..asalyee nak mkn kat kfc...tp kat kajang pun ade kfc...
nak mkn mcd...alamak!!!! da lpas lunch tyme...
pastu kat dayah bwk g chicken rice shop...
giler r.....
tgk laa menu kitorang pesan...


banyakyee makan kn?????????
mmg byk....
kitorang pun mkn laa...
bukan abispun...
aku dpt bhgian dade...
keras laa dagingyee...
tak syok...
last2...k.dayah y tolong abishkn...
eheeee....
tak mmbazir.......

-----------------------------------------------------------------------------------

b4 terlupew...
sampai jew kat CRS tue...
ade pasangn suami isteri nie..
duk2 kat depan aku blakang kak dayah...
tyme kitorg nak pilih tmpat duk2 tue,y c isteri nie duk pndang k.dayah tak kelip2..
smbil tue tgn die mnjlar nak amek gelas y berisi air..
lalu.....pop!!! gelas pun jatuh..
terkjut aku,k.dayah n of coz c isteri tue kn..
pndang org cm nak telan..
tau laa kak dayah tue lawa...
jgn riso...die bukn jnis kco o rampas hak org...
eheeeeee....................

---------------------------------------------------------------------------------


wah!!!!!!!!!!!!!!!....
tgk laa cne ank dare makan...
bersepah...
tp bjye laa gak abiskn dr tak abis lgsg kn...
mmbazir jew....
knyang yee tyme nie...
cmpai tak larat nak jln....

*********************************************************************


bgmbar dekat tepi air...
taknak shot air sbb ikan2 malu nk bgmbar...
kitorang tak....
abish jew bjln...
kitorang pun blik........
sggh laa kajang den g kdai rmbut sbelah kdai avon.....
kak dayah basuh rmbut...
aku rbnding rmbut....
kms sket....
tp aku rindu rambut lamer...
waaaaaaaaaaaa!!!
cebaik syg paham n tak mara...
selamat :>


sampai cnie jela kisah di mines....

sayonara
wink**

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages