Thursday, March 11, 2010

pencuri oh pencuri

pencuri oh pncuri...
mnde ni laa y aku kne tmpuh tiap2 ari...
ish...mnyakitkan ati tul.,....
jgn ingat aku kjew pngawal,polis lak ea...
sumer tmpat ade pncuri....
tp kt tmpat aku nie,yaa ampun....
RAMAIYEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wpun da ttgkap,tp ade ag y mcuri...
stu geng tak stu geng...
bdak2 pun ade gak..
pelik tul laa dorg nie..kcik2 da mncuri...
dah bsar anti lg laa...hope dorg insaf cpat2....

-----------------------------------------------------------------

satu ari nie,
aku ade sound sorg pncuri+pnyagak nie...
tyme tue ak nga pnjat krusi nk susun barang...
smbil susun2,mate melilau tgk tmpat lain..
skali ak tgk ade sorg mamt nie agk mecurigakn..
ade kew die nk msukn panadol dalam suar die...
aku pun ibarat polis tak bdftar sound laa mmt mte juling tue..
die pun ltak blik pndol tue...
pstu aku iringin die kuar dr tmpat kjew aku (cm ttmu trhrmat la plak)
geram tul!!!!!!!!!!!!!!!!!

pencuri2..
insaf laa korang...
mkn duit haram jew...

sayonara
wink**

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages