Thursday, September 30, 2010

ke-bz-an MELAMPAU

huuuuuuuuuuuuu..
apew maksud post nie?????
y pasti aku sgt2 bz..
bz ngan asgmnt..so tak dapat nak update blog..
nak wat blog kne laa msukkn picca2 sokongan kan..
tapi......................
kat cnie byk sgt ptnakan virus..so..adekah aku brani tuk cucuk pndrive aku kat pc2 y adew dsini lg??????
pham2 laa korang ngan jwpn aku yea..huhuhu..da laa aritu c en trojan makan sumer data2 dalam pndrive aku..sumer picc2 y cute2 tuk wallpaper hilang!!!!!!!!!!!!!!!! sakityee atiku..pastu tak pulak c en trojan nie nak mntak maaf..sbbkan die laa aku tak nak daa cucuk pndrve kat cnie...kang kne mkn lg..mati aku..giler apew nak kne wat blik asgmnt2 tue...den..kat sni aku dibebani dgn byk asgmnt..
tapi mggu nie last..da smpai due date die kan..kne laa antar..tggl presentation jew ag nie...huhuhuhu..moge2 tak dhentikan ditengah jalan..bakal kne tolak markah kalo terhenti tgh jalan tue beb....lepas aku free dari sumer nie..aku nak update blog nie..so..byk laa cter2 baru y korg akan tau pada y nak tau terutama 'awak'..
eyeeee..
awak laaa y sukew bce blog sy nie..awak y berbibir merah..klo salah..
sori!!!.teke jew...
hehehehehehe..
k laa..anti smbung ag k...byk cter nak dimasukkn nie..tggu mse y sesuai jew..tyme tue internet msti bgus2..loading tak lmer2 n tak ttggu2..
k..papai..

wink**
sayonara

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages