Monday, October 11, 2010

muka KESIAN

tarikh tak bapew nak ingat coz tak amek tau pasl mnde nie pada aslyee..tapi tak tau npew nak msukkn jugak dalam blog kali nie..bialah terselit skit2 kan..kali nie nak cter pasal aku sgt pndai wat muke kcian a.k.a chumel.. ( prasan ) ..
tyme nie dalam kul 10.15 malam..aku turun cafe ngan my best buddy c pp..kitorang trun kre lambt laa coz simple land nak tutup daa tyme nie..bukn tutup kdai..tp da xnak mgoreng2..huuu..pemalas..aiseyh..datang laa kitorang yang tak tau malu n sgt2 ksian nie..tnye kakak y jge kaunter tue..adew ag tak goreng2??? die cakap :

kaunter : tak dela dik..abis..
aku       : tu kak..byk lg tue (smbil tnjuk kat bekas tapuwei y pnuh ngn mee..kuetiow..nasik)
kaunter : tp nak tutup da dik
aku       : akak, leyh laa..lapar laa ( sambil wat bibir kebawah.mntak smpati)

lalu......kakak tue tnye kat sorang abg y tgh masak kat ctu either pesanan dtime o tak..abg tue pun memanjangkan lehernyee cam zirafah n tgk arah kitorang..aku senyum laa.. ( snyum kesian ) then,abg tue snyum blik n cakap, BOLEH...  ape lagi.. mule laa aku memesan nasik goreng seafood 2,nasik goreng pataya seafood 1 n mee goreng basah 1..4 tueeee..rugi r klo korang tolak oder kitorang nie..hihihihihi..tapi..bukan aku y mkn sorg..aku mkn nasik goreng seafood jew..y lain tue tuk pp..jum..n efa my roomate..sgt2..knyang..apew2 pun..mekasih tuk abg smple land kerana terpikat ngan muke ksian aku nie..hihihihihi...nextyme trun mkn kul 12am trus laa tiq..huhuhu..


wink**
sayonara

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages