Tuesday, January 11, 2011

tahun baru.. hukhuk..

taun baru cam biase akn disambut dalam kamar y berwarna biru.. yang dipenuhi ngan tampalan yang da bertahun-tahun lameryee (but still look suweet n cute). hehehe.. y aku dgr anye laa bunyi pom pom pom yang sayup jak bha... ish... biler laa aku dapat sambut new year cam kawan2  y lain lak yea..
y lagi suke mmbute dari kuar (cam lain sudah bunyiyee nie).  xde laaa... wat pela nak kuar2 kan..
wat jem jalan jeww.. baik wat jem roti.. baru yummy.. dush.. da merepek bukan2 daa nie... sebb bosan bha nie.... huhu.. neway nak lepskan geram " aku tak ley nk on9 n update blog!!!!!!!!!!!!! sebb adew prob2 tertntu n terbengkalai sumer cter yang aku nak msukkn.. hukhukhik (gelak spesis apew lak nie) " ... tak pew..da dapat on9 dalam jgke y pnjg.. aku semakkn blog nie ngn cter2 y urm.. hihihi. best2... neway..

01.01.2011... adew sejarah tsendiri dalam hidup aku.. n aku akan ingat smpai biler2.. :)

wink**
sayonara
moshi-moshi

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages