Wednesday, February 2, 2011

mak n bapak naga ^,^


hehehehe.. ni laa die mak n bapak naga.. 
bukan aku k..

alkisah... tak tau npew.. perut aku o lagi tepat anak-anak cacing dalam perut ini tingin sgt2 nak makan sushi kot... so kitorang ber3 g laa amam sushi kat 1B... tempat biase laaa.. da kat ctu pon yang adew sushi..
tempat lain xderk rseyee... maka bermula laa jalan cter antare aku ngn mak bapak nage nie... aktiviti y kitorang wat tyme tue juz.........
  • makan kat marryb
  • lari dari singa
  • makan sushi
  • beli periuk nasik
  • karoake
  • makan kek
  • bergambar
  • gusti jum
  • balikkkkkkkkkkk.........
mari pendekkan cter sbb cam biase aku sgt2 malas nak mnaip.. patut laa asgmnt lambt jew siap.. huhuhu.. so... pic jela y akan jadi jalan cter dalam blog aku nie... ish.. anak dare ap laa nie..... tyme nie kat sushi... tak leyh nak msukkn byk2 pic.. coz pic mereng2.. kang kepale korang lak y mereng.. cian korang..



selamat datang ke sushi (ngek.. da setengah page bru nak alu2kan) DUSH!!!
ni laaa picca y smpat diupload ngn senang n tak mereng2.. y lain2 tak leyh...
hehehehhe.........  :P wek ....


lepas tue g karok.... kak nisa juare yee.. kedua jum.. ktiga aku.. sbb aku kurang nyayi.. sjew bagi can kat mak n bapak nage nie.......



nah nah nah.. ni laaaa juare bertahan kami......

 

harus berpose tuk memoir... ngeeeee........

pastu kitorang pon beransur pulang.... bebelan akan datang aku smbung pasni2 jew k... coz rumate mau gne lappy die... tak smpat cter pasal kek.. nextyme.. chiow!!!!!

wink**
sayonara
moshi-moshi


0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget