Saturday, May 21, 2011

hari terakhir bersama tersayang :(

hehehe.. tajuk post nak sadis jew.. no laaa.. pasni bersama gak kan.. ini laa aku aku puyer kesanyangan..

  • sis nisa
  • jum
  • pp
ade lagi.. tapi dorg takde dalam pic.. kereta tak muat nak angkut ramai2.. hehehe..

kitorang g tanjung aru jew.. makan2 n snap2 picca.. kuar b4 aku terbang balik ke kajang.. waa.. sgt rindu ngan mereke.. ngan sis nisa tak perlu.. leyh jumpe biler pon.. rindu ngan c kera n c belalang panjang.. hukhuk.. jumpe bulan 9 anti taw.. lameryeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

da laa.. malas nak taip.. taip2 pnjang2 nie kjew jum.. bukan aku.. wisss!!!! (da sebati ayat wiss nie ngan hidup aku) hehee..


kami dari belakang... hehehe.. cute apew..

lagi2.............................


aiseyh.. aku dan die... heheehhee...



kitorang bertiga.. nie laaa c K n BP... hehehe..


wif sis nisa... 

lurve you all n miss mucho mucho.. ngee.. ( lamer tak gune ayat gedik nie...)

tak dapat msuk pic lebih2 bnyak... picca byk mereng.. morry sorry... nextyme cter cter ag k... lurve dorang nie ssgt.. mmuuaaahhh ...

wink**
sayonara




0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages