Friday, May 20, 2011

kreatif kew semak kew??


ups... ni mmg semak.. bukan yee anak dare sorang nie malas nak kemas k.. tapi tyme ni ngah wat somtg tuk kawan smpai c dia mara (mara laa konon)... hehehe.. tolong2 kawan y tgh try2 nak bercinta jew pon.. ape salah yee kan.. mgalkkan mndirikan umah tangga y tak tntu ade batu bate ag kan bagus.....  hehehe.. die sgt2 mau mntak tolong ama aku.. so aku tolong jela smpai adew dak nie mengejek2 jew aku.. huuu.. sabar jela.. sampai leyh gado sbb mnde nie jew.. adush.. tp gado tuk jgka mase y kejap jela.. mne leyh lamer2.. rindu anti.. hehe.. so.. aku tolong laaa wat kan even tyme tu nga exam.. lau tak silap esokyee exam kanak-kanak kot.. aku watkan pon sbb tak tak larat sgt2 nak bce buku.. buku jew y larat bce aku.. ponat edeng taw.. nie hooo hasil y terhasil drpd pghasilan deng.. 


agak kurang menarik disini.. tp ok laa kan.. cute apew.. sekurg2yee deng nolong.. dok ler wat dono jerk.. kan kan kan.. smge berbahagia laaa korang yea.. hihi..


p/s : dorang nie kawan jew k!!!!


wink**
sayonara


0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages