Thursday, December 2, 2010

karnival kokum UMS

kkUMS.. no komen.. yang pasti aku puyer kokum (koko versi sabah) tak de wat apew2.. kokum aku BINA URUS KOMPUTER.. cam masyuk jew kan.. tp hampeh.. aduyai.. sikit2 jela manfaat y aku dapat.. y pasti.. aku sgt tak puas hati ngan kokum aku.. klo dapat markah rndah tue, aku da pham sgt2 daa.. record.. kat u lak aku nak wat prob camni.. sptutyee tyme skol.. tp tbalik laa.. kat skol Excellent.. kat u.. hmmmm.. (tak mmpu nak cakap apew2.. huhuhu.. 


mari berbalik pada karnival kokum UMS.. aku tak tau laa apew y besh.. ade laa kot best.. cm main golf.. haaa... main golf nie sgt best sbb aku bjye memasukn bola golf tue ke dalam lubangyee sbyak 2 kali n terbang ke udara sekali.. hehehe.. tp ok laa dri org tu.. terbang ke udara jew.. sekali pon tak msuk.. sipi2 pon tak.. jauh melantun ade laa... hehehe.. korang laa tue c J n c Y... hehehe.. tgok cam aku.. power (smbil hidung kmbang kempis nie)



hakkk.. ade bakat kat.. (ak tak ampak pun bakatyee) dush!!
ni laa nmeyee golf dewan canselor..hehehe..

then kitorang g main pedang lak.. aku tak ingt laa apew nme game nie..y psti dorang main ting ting ting (bunyi pedang) kitorang pon g laa main jugak.. mne leyh lepaskan peluang.. smbil main smbil bgmbar ar.. gaye jew lebih sebenryee.. biler nak ting ting ting kecut perut.. (smpai basah suar) teeennnneeettttt!!!!!!! kantoi..





ni jela aktiviti kitorang sebelah siang dengan mghabiskan mase dalam DC
yang sgt2 sejuk smpai leyh jadi ketul ais ( over laa tue nyah )...


ni lak aktiviti kitorang pada sebelah malam.. aktiviti suka suki sendiri o syok sendiri.. 
orang nga berdetang dentum kat atas pntas kami berhorey2 kat bhgian atas DC..
contohilah kami.. skurg2yee jadi memori..

p/s : paling kuat bgambar abg fazli..paling kuat buat gaye muka poyo ejoe..paling cover jum..paling smart fazrie.. paling sweet yana..paling chumel ika laaaa.. ( mmg sjew cri pasal aku nie) hehehe..

wink**
sayonara




0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages