Friday, December 3, 2010

terima kasih pak cik!!


mekacih nie aku ucapkan kepada kawan aku y baru ku kenal di sabah tyme erm... aaaa... biler yea pak cik????? hehehe.. xkisah laa.. jnji ko salah sorg kawan aku y aku kenal awal2.. hehehe.. tanx 4 being my frewn.. hehehe.. tanx jugak sebb tolong tukarkan layout blog aku nie.. cntek sudah bha nie.. hehehe.. cntek kan.. suke lak lak aku tgok blog aku nie.. wpun tak secantek y lain.. jnji aku sukew.. hehehe.. tapi ko tolong tukar jew.. bukan tolong yang lain... (sjew bikin panas)... haaa.. dgn link tue.. masih.. sgt hepy!!!!!!!!!!! tak nak aku tggelam dalam kesuraman blog aku sdri kn.. hehe.. kembang kempis bangga biler aku dapat mcantekkn blog aku yang duluyee hanye tmpat pnternakan sarang cicak.. hehehe.. tanx~ ~


dengan senyuman aku mngucapkan terima kasih kat ko
(sebenaryee nak mmbodek tuk tlong aku nextime.. hehe)

mekacih sekali lagi
gud luck in your study!!!

wink**
sayonara




4 komen:

isye said...

hahaha..
cess~
ya makcik, xkan mekaseh je??ahaha

ika said...

hahahhaha..
ok laa tue..
xpe2..
anti aku pulangkan tapuwei ko tue ea..hehehe..

isye said...

ahaha...
tapeware2..
aku tunggu tuu..ahaha

ika said...

hahahhaa..
klo aku tak bg blik tue pham2 laa ea.. tu nmeyee aku ltak bskut2 ak..
hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget