Thursday, December 2, 2010

mak nak kawen!!

post kali nie nak bgtau yang aku nak kawen jugak!!!! jelesyee tgok kawan2 yang sebaya ngan aku da kawen.. da adew suami.. pasni adew anak.. ade baby.. aaaa comel.. nak camtu jugak.. bestyee kan.. da ade suami tuk jge dorang.. leyh manje2.. leyh wat apew jela tnpe ade batas.. wah!!!! biler laa tyme aku nie yeak.. "sabar tiq, study dulu..stabilkan ekonomi dulu then pikir kawen k " kata hatiku.. tapi kan.. sweetyee tgok dorang bersanding.. akad nikah.. uihhhh.. besh2.. tp npew terase cam life dorang akan ade limit yea.. means anti dorg ngn laki dorang jela kan.. ngn kekawan msti d limit yee laa.. wah..tu y xbest.. hope suami aku anti tak camtu.. bia laa aku leyh hangout ngan kekawan aku jugak.. tapi aku taknk laa kawen awl sgt.. huu?? sebab.. cop.. aku list kan haa ;

  1. muda sgt (kot laa)
  2. ekonomi tak stabil
  3. tak de umah sdri ag (ak taknak duk ngan parents) sbnryee parents aku xnk..
  4. study dulu smpai habis
  5. komitmen tak stabil ag (still main2)
  6. taknak adew anak awl2 (klo suami spoting xpe gak)
  7. nak huahua ngan kwan2 dulu
  8. tak nak bergelar mak..mama..ibu..umi dlm usia 20an
  9. kepala sot2 lagi beb
  10. takot (ape la y aku takotkn nie.. sbb kawen bukn main2 dude!!)
haaaa... so layak kew aku berkawen.. lom ag kot.. let me njoy 1st.. calon pon still cm samar2 wpun aku daa tetapkan die.. hope die laa.. hehehe.. gatai.. tapi hope die coz hati ni da mula myanyangi dirinya.. (jiwang kejap)... hope aku akan diketemukan jodoh yang baik2 n faham diri aku y sot n cm nak giler nie.. Amin.. Insyallah..

wink**
sayonara

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages