Friday, December 3, 2010

mucyuk kew??

hehehe.. hari ini aku nak cter pasal aku lak laa (selame nie pasal aku gak kan rseyee) ngee... tapi kali nie cam nak mgutuk diri sdri laa plak.. pemalasyee aku pada hari ini.. tak tau laa npe malas sgt.. tu sampai aku mucyuk tue.. tapi mucyuk kew??? klo mucyuk mcti budak2 dalam bilik nie da bising "g mandi laa wei!!!!!! busuk tau tak!!!! " tapi dorang tak cakap camtu pon ( alamak da kantoi b4 aku msuk isi penting) ngeee... tp nede mucyuk!! tak kan ??? 


mucyuk laa cik ika oii!!!!!!

uittt.. apew lak orang tua nie wat kat cnie?? spew lak orang tua nie?? tetibe jew muncul.. aku tak letak pon.. ngee... hehehe.. jgn dgr cakap orang tua nie.. aku still wangi wpun smggu tak andi taw!! tapi cam arini mmg malas nak andi pon.. hehehe.. napew?? ntah laa.. yang aku tau aku xde laa wat pew2 pon.. nie jew aktiviti ak arini ;
  • bangun pagi
  • main masak2 nasik goreng cina
  • makan tghari (coz bangun tghari)
  • baring-baring
  • tgok movie cartoon
  • on9
  • makan
  • on9 balik
uuuuu... sebab tu kot malas nak andi..

eeeeee.. mucyuk laa awak ni..

eh eh.. dak kcik nie.. anak spew terlepas nie??? "mak cik!! anak awak kew nie?? amek laa die balik.. apew die wat kat blog sy nie" adush.. tadi orang tua tue.. ckunk dak kcik nie lak.. y pasti dorang tipu.. sebab aku sntiase wangi.. (prasan).. tapi pada sebelah malam agak2 da tgh malam ak g laa cugak andi sbb da sruh andi kan... hehehe.. pastu aku btambah2 angi laa.. eheeeeeee...so leyh laa tdo ngan aman dan damai..

wink**
sayonara


2 komen:

bsursicusur'z said...

ish3x..
siannye dye nie...
hahaha..
wekk....nk tmuntah..ptut la..
aku igt sape kentut upenye baw dri ko..hahaha..wekk..wekk..urgh!!!
hahaha

ika said...

kejam giler ko..
janji aku angi..
tak cam ko..
sehari tak mndi cm kabau..
hahahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget