Monday, December 6, 2010

saya tak merokok laa!!!

saya nie bukan laa seorang perokok.. tapi kekadang tue merokok laa jugak wpun sy tau yang merokok tue mmbahayekan kesihatan saya.. tapi nak wat cne.. da sye suke.. f'rite lagi tue.. tapi ok wat sbb tak slalu sgt merokok.. kire sehat laa kan.. sye pon tau y rokok2 nie mgndungi nikotin, tar, racun tikus n mcm2 ag laa racun2 yang best2.. tapi apew leyh wat.. da sukew.. sye hisap laaa.. klo sy skit.. bukn korg jge kn.. (hentikan repekan anda skunk!!) baik bos.. ika suke merokok.. tapi rokok sy berperisa.. coklat n strawberi... 

taaaaaarrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ni laa rokok kegemaran si ika.. yummy kan..

klo dulu2... sukew gak beli mnde nie wat mkn n sorok dalam bilik (xnak bagi adik, anti cepat abis).. hehehe.. tapi ckunk tak daa.. da stop.. ekonomi tak stabil.. tgok.. sy pon leyh stop taw.. y not korang?? (tak pham).. nie bukan nak promote barang nie.. tapi mau kasi tau y saya mgidam mnde nie.. hehehe.. "pasni nak suh ayah beli..lau ayat kedeng, suh mak" kate hati.. da laa.. korg y pemurah anti bg kat sye yea.. tak slah skali-skale bnje sy amam kan.. ngee ~~

wink**
sayonara

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget