Friday, December 3, 2010

dun easy say LOVE


hari ini aku juz nak show da LOVE.. aku tak tau apew sbenaryee pngertian cinta SESAMA MANUSIA.. sgt mgelirukan.. kekadang orang senang sgt cakap "aku cintakan kau" n "aku sayangkan kau lebih dari yang lain" .. tapi tau kew dorang apew itu cinta??? srius aku cakap.. aku tak tau.. penerangan yang aku dapat tentang cinta pun tak terlalu myakinkan.. tapi mungkin laa aku dapat rase cinta tue.. tapi btul kew apew yang aku rse tue cinta o juz sayang ditahap yang gaban?? (pening2).. apepun.. cinta sgt bahaye.. srius.. salah langkah.. abis laa.. bukan cinta daa tue.. nafsu semata-mata.. klo btul2 di amati pgertian cinta.. pasti terasa indah kan...




hmmm.. orang cakap cinta selepas kawen lebih indah kan.. tapi aku tak cakap camtu.. sebb peredaran masa skunk ngan dulu lain.. kite kne mcntai n dcintai psgn kite tue dulu.. kenal hati budi die dulu.. klo cinta lepas kawen takot dibuang kelak.. tak nak sume nie jadi kat aku.. aku harap aku akan dapat pasangan hidup yang baik2 wpun aku nie kurang baik ( tapi tak jahat k, nakal adela ^_^)... n klo pilih pasangan tue, pilih laa y btol2 ok.. jgn pilih tuk dibuat main2.. takot stu hari nie dpermainkan oleyh suami sendiri plak.. 



jangan laa korang senang2 lafazkan " I LOVE YOU" klo korang tak maksudkan cmtu



semua indah biler bercinta kan..


kata-kata yang indah akan selalu didengari..
hanyut dalam dunia cinta masing-masing..

 

urm.. eyee kew??? tapi lagi indah jika selepas kawen kan.. skunk nie -------
apew pun.. love is a gift that not all people have.. juz 4 da sweet one only ^_^
(memandai jew aku wat ayat ntah pe2)


tapi.. tue sume atas pndapat korang sendiri laa cne nak terjemahkan cinta korang pada orang lain.. jgn lak biler tak bpisah sumer korang nak balik.. tak pikir lak janji2 y korang da kuarkan b4 nie.. tuk aku.. cinta itu sgt indah.. n aku xkan terjemahkan ikut kata-kata tapi perbuatan.. perbuatan yang bersahaja.. perbuatan yang original no ciplak2 n bukn tuk gtau y aku cintakan die.. bia laa die sdri y rse y aku cntakan die.. tapi biler da kwen lain laa cter yee plak.. ngee.. stop2.. anti terlebih lak.. ^_^


p/s : pada y tingin nak bercinta.. pilih laa cinta korang tul2 k.. jgn smpai merana diri..

wink**
sayonara





0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages