Wednesday, December 1, 2010

saya memang kuat tido


chumel kan bilik saya.. (my baby said)

gambar diatas hanye perhiasan semata-mata.. sy hnye nak bgtau y saya sememangyee seorang yang kuat sgt2 tido (ayat ling2) .. klo tak de wat apew2 tue.. memang kalil laa y jadi mangsa sy.. ngan bantal yang empuk.. uit... sgt2 best.. memang 4 sure akan dapat mimpi sang putera dari kayangan.. wah!!! ... out of topic daa nie.. npew  aku cakap aku kuat tdo???? erm.. perlu kew wat dalam bntuk essay tuk xplan?? tak perlu laa kn..
tgok rgkasan harian dibawah nie jew.. hehee.. 

  • tido jam 2-3 pagi kekadang subuh
  • bangun kul 12 tgahari kekadang petang
  • hnye bgun tuk mandi kekadang tak makan
  • tido blik lepas da siap sikat rambut
  • bgun balik kul 8 malam
  • tdo blik kul 12tgahmalam
  • klo leyh on9, tak tdo da laa.. jd kelawar..




 penah jugak aku tido dari malam2 kul 12 camtu sampai laa kew petang2.. smpai orang-orang dalam umah tak tau aku adew kat umah o tak (tak ptut tul).. then biler aku bgun n menunjukkan muke aku kat hall.. adik aku cakap " laa kak, aku ingat ko ikut mak g opis.. bapak lambat ko bgun da kul 4 kot " tue mmg paling xtreme laa aku tdo..


ololololo.. sweetyee baby nie tido..
camnie laa sweet yee aku tido.. (prsan..padahal sampai bntal 2 3 kali jatuh katil)

tyme sekolah lak.. balik jew skol tido.. balik jew skol tido.. mmg da xde nak wat mnde lain.. smpai kne mara ngan ayah sbb umah tak kemas.. tak masak.. penat laa.. tp klo ade koko petang leyh lak balik mndi mkn g skol balik.. tido2 nie sume mind set jew kan.. nak tido jew.. mte msti antok.. klo tak nak tdo, mte cam kelawar laa.. tapi biler tido terasa nkmatyee.. lg nkmat klo ddalam dakapn org tersayang (tggu kawen.. jgn nak ngade2) hehehe.. baik mam.. kuatyee tdo aku nie smpai klo dibawak g jalan2 y jauh2 even dri kajang kew kl pon aku leyh tdo taw.. sgt nikmat..sbb tu aku tak pnah hafal jln2 kat sne wpun da 20 taun ulg alik jln y sme (kekadang lain) .. nak wat cmne.. tdo best.. tp klo mak metua aku tau aku kuat tido.. mau dibaling batang penyapu kat aku nie.. trus reject jd menantu.. hehehehe.. eh.. tapi suami aku kne laa pham2.. (kjut kan laa kite bgun k sayang..) even da besar nie pon ayah y kjut bgun 2 3 kali bru nk bgun smpai ayah tggu depan pntu bilik smpai ak duduk.. ( duduk jew.. pstu tdo balik) hehehe.. malasyee nak bgun.. tdo lg best laaa.. tp jgn riso..aku ttp akn bgun.. taknk laa lg tdo selamanya.. amal tak cukup ag :P tapi biler kat u.. rumate aku laa jd mangse kjut aku bgun tido.. nak ngun sdri mmg tghari laaa.. alarm hp dgr smpai blok sebelah pon aku tak bgun padahal hp sebelah telinga jew (agkyee gendang telinge pon leyh pecah biler dgr alarm aku) .. nak wat cne.. aku mmg kuat tido.. nak org gak kjut.. (mengade puyer budak!!)..


caaakkkkkk.. ayoooo.. yeye..
caye bangun.. jgn simbah air.. anti cye angish bru tau sush nak pujuk..

aku tak de laa ubat taknk bg kuat tdo nie.. pndai2 laa korang cri penawaryee yea.. ltak cicak atas katil kew.. tikus kew.. gerenti tak naik katil.. tapi tmpat lain adew ag kan.. tak pon ltak jew kat sume tmpat.. grenti tak blik umah.. tdo laa korg dalam kete o sambil berdiri kew.. tp aku tak pnah ag tdo jln malam.. ngee.. bhye.. takot esok pagi da bgun daa (mati trjun bangunan, tak ampak jalan, jalan tutup mate kan) ..

p/s : tdo byk leyh wat sakit kepale.. so..kurangkan k..

wink**
sayonara







0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget