Tuesday, November 30, 2010

saya budak perasan

kali nie bukan apew.. tak de yang memuji kan.. jadi tak salah laa aku perasan kejap2 sebab dipuji oleyh facebook.. hehehe.. biase laa.. fb kan adew macam2 aplikasi yang leyh wat orang perasan dengan cepatyee.. same laa cam aku.. tak salah raseyee kan nak perasan kejap. semint dua minit jew (padahal hampir berjam2 sampai jalan kaki tak jejak bumi) hihik. npew aku prsan.. sume sebab result nie.. 



uuuiiiiinnnaaa... terang lagi bersuluh..

hehehhe.. bukan apew.. terkejut laa sebb fb pon memahami aku (prasan).. hehe.. bukan senang nk menerima pujian dri mnde2 yang tak mmpu nak bercakap nie kan.. klik jew tuk result.. trus kluar.. hebatkan.. pndai mereka ini.. aplikasi bermacm2 y leyh wat aku prsan,.. tp result kat atas nie cam lain lak.. sexy 98%?? hahaha.. (jaatyee ak gelakkn dri sdri) sexy kew.. ewww.. suami aku jew y akn taw cne sexyyee (biler bi d bm kan) aku.. beauty.. uuuu... beauty2.. kne laa bg pujian kat dri sdri..knytaan.. appun. sume dr MAHA PENCIPTA aku gak.. Alhamdulillah.. cool 100% ?? xnak cool.. nak hot.. (kmbali tidak bersyukur).. hot bru best.. panas memanjang (cam banyak dose lak).. apew pun.. tak pnting.. y pnting aku sgt bersyukur dengan apew y aku adew skunk nie.. da ckup tuk aku. tggl beberape pkre y perlu dilihat balik (kembali serius).. hehe.. apewpun.. impian aku nak ampak cantik (keseluruhanyee) dihadapan suami aku.. Insyallah..

p/s : agak serius lak post kali nie.. aku tak main2 laa!!!! jgn gelak.. eee..


wink**
sayonara

2 komen:

muncai said...

cik atiqah oit! gune la print screen tuk gamba gitu. klako pulak aku tengok nye.

coretan kehidupan said...

xreti laaa.. so aku buat yang paling simple..hahahaha.. snap..hahahha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget