Monday, November 29, 2010

rosak laa laptop kalau camni..

sebenarnya tak de mnde nak cter..tu y post merepek merapu tue.. hilangkan bosan wpun da kul 12.46 tgah malam nie..huhuuhuh.. berbalik pada tajuk besar diatas.. aku takot laptop nie rosak jak bha.. (kluar sudah base sabah).. ndak bha.. sbenaryee aku maw cita y laptop hak milik rumate aku nie bekerja siang dan malam tuk menghiburkan hati aku.. cian lak aku tgok laptop tue.. klo die mampu bercakap, msti die akan suh aku stop tuk on9 o layan movie.. hikhik.. tak leyh wat pela.. sangat bosan.. so.. ko kene hiburkan hati beta wahai laptop.. hohoho (ketawak sampai putus urut uk2).. bukan penat pon ko... stay satu ympat jew kan.. so.. tak laa rosak kan (wat2 bongok lak).. hehe.. tapi ok laa.. skurgyee adew gak ko rehat tyme kitorg tido.. kan kan kan.. tyme aku jage, ko jge laa.. bru laa leyh jadi suami no 2 aku.. sntiase adew dikala aku keboringan.. menjadi peneman hidup dikala kesunyian (buweekk!!).. last cter y aku tgok cter kartoon.. ITAZURA NA KISS..tgok2..



hikhik..
ni laaa cter tue..

salah satu sedutan dalam cter tue.. gurl nie mnat kat laki nie..tapi laki nie tak..pastu gurl nie dr kelas y last skali.. laki nie lak budak kelas first.. da laa 1st, top 1 lak tue kat skol.. so.. rseyee die akan pandang kew dak gurl y dr kelas last y begok.. uihhhhh... last2, dak gurl nie duk umah laki nie coz umah dorg runtuh n kbtulan bapak dorg kawan rapat.. bermula laa crite mereka dirumah tue.. sgt2 sweet.. cam aku lak y blakon tyme tue.. (tak salah berangan sampai tmbuh jerawat haa) .. hehe.. y pasti cter nie sgt sweet.. dalam proses laki nie mgajar gurl nie, mcm2 y sweet telah berlaku n tyme mid sem gurl nie dapat top 50 even die kelas last.. n bla bla bla.. tgok laa korg sdri2 k.. cukup laa sinopsis..


adakah ini ending yee???????
lu pikir laa sdri..

apepun.. mekasih buat laptop y disayangi (padahal bukan ku puyer) kerana telah berkhidmat dengan aku walaupun ko pnah msuk wad.. ngee.. besh!!!

wink**
sayonara

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages