Tuesday, November 23, 2010

uit uit wis!!

alahai.. maaf laa.. post arini agak ewwww.. akan aku crite pasal laki2 y ntah laa... nak kawan wat cre kawan.. tak pyah nak mengoverkan dri ( maaf, pgunaan ayat y salah).. wahai laki2 diluar sne.. sy smmgyee masih single, tapi jgn laa korg amek ksempatan dalam ksempitan.. kawan laa dulu.. gewli yee biler adew laki y terdesak kot datang2 kat meje trus ;

"hai ika comel, mntak no phone boleyh???"

wat da hell?? tak de kjew lain pew?? cbe laa macho sket, mne laa tau tup tup ak y tpikat kat korg kew.. nie tak, dtg da laa tak berjemput, pegi tak dhantar, tak malu tul.. mmg camnie ea laki?? (sesetgah jelaa, tak sume) adew gak laki y sok2 macho, jual mahal sgt sampai tak terbeli.. lg mahal dr white house.. huu.. ohh plizz.. ssgghyee sye sgt2 sukew berkawan, laki n gurl n dua-dua tapi wat laa care kawan, jgn laa cube msukkn benang dalam jarum dalam keadaan yang tak sesuai.. payah tul.. pantang nmpak y chumel, cantek, ayu trus nak sambar (oups! bukan aku, ak tak camtu) .. ak nie smple jew, bute laa laki y nak kat aku tue.. lagi ayat y dorg sukew gune.

"hai adik manis, sudah makan??" (eh sori, nie ayat dalam cter ape ntah.. mak!!! cter apew haa??)
hehe.. ayat sbnr " hai ika, da makn??? nak sy teman???"

wis!! nak teman jew?? klo banje tak pe cgak.. nak laa jugak.. tak pyah laa aku mgeluarkan purse pinky ku nie ( bukan nak promote k).. tp tu laa hakikatyee.. biler jmpe laki camni, agak sush nak kwn dalam jgke mse y lamer, msti skjap puyer laa.. lg2 y jnis kerek2 tue.. wis!! tolong... nda sanggup aku bah.. ( jum,pp!!! btulkn klo salah grammar).. n ag stu, tolong laa jgn pndang aku dri atas ke bawah n bawah ke atas, ewww.. apew y korg tgok2?? adew hutang?? tak dew kan.. korang2.. nak ngurat pon, bia laa ikut tips y btul.. tp truly, ati ku nie daa ttutup tuk mne2 jela laki.. ( bukn les k).. mksud ak bialaa tunang n kawen trus.. nda mau bha kapel2 nie, wat saket pale jak.. ( hope grammar sabah btul).. hehe.. ckup laa crite pasal laki nie, tak baik cter panjg2.. huhu ( padahal da stgah page daa nie) hehe..

p/s : xde kaitan ngn sapew2 y terdekat o terjauh k..

wink**
sayonara

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget