Sunday, November 28, 2010

malasyee anak dara sorang nie

post kali nie bukan berniat tuk mgutuk diriku y chumel nie (prasan kejap).tapi nak bcrite pasal aktiviti aku y aku akn wat setiap mlm sabtu.. basuh bju laaa... ish.. ingat best apew bsuh baju???? tak best langsung, slaluyee kat umah pakai mesin basuh n ampai kain pon bukan aku.. tp adik aku y rajin tue (tue pon puas kne pakse)... ak nak ampai bju n bsuh bju sori laa.. tak sukew.. tapi biler da hidup membujang nie, terpaksa laa merajinkan diri mencuci baju mggunakan tangan ku y kecil ini dan mengampaiyee di ampaian y same tinggi ngan aku.. tinggi kan aku (hakikatye pen---) hehehe.. ish.. da laa.. mals nk cter pnjang2.. ingat aku sukew mnaip nie?? klo menaip tak  tgok keyboard tak pew gak.. ini kne tgok..pening2.. takot salah ejew (padahal tak pas ag taip tnpe tgok) hehehe..



agak banyak laa kan klo satu baldi nie..

tapi baldi nie kcik jak bha..aku pnah bsuh baju dalam baldi kak carol y besaaaarrrrr sgt2 sbb bju 2mmgu puyer y aku tak reti2 nak basuh.. rajin kan diriku ini.. y bce2 nie jgn heboh2.. bukn seng nak mpamerkan kemalasan y tersirat dalam diriku ini.. hehehehe.. tp rajin laa jugak sbb aku mmpu bsuh baju nie (padahal da xde bju nak pakai).. xkan nak recycle lak.. pening laa aku anti.. yelaa.. nak jawab dri mne aku dapat perfume y 'wangi' sgt2 tue..haha..


gunakan bio zip.. lupewkan y lain..
(oups..sori2.. salah trdemark.. tu daia puyer laa)
biozip tuk iklan y PLKN tue..huhu

disini bukan bertujuan tuk promote bio zip k.. tapi nak mgumumkan satu malaysia y aku mggunakan sabun biozip tuk cuci baju2 aku y lebih dr smggu terperap dalam baldi tu.. ok laa sabun nie (tp cm sme jew ngn sbun aen) .. tak pe2.. mne laa taw kot2 syrikat biozip tbukak blog aku n tgok aku paki bio zip die trus antar bertong2 bio zip kat aku.. tak payah sush2 aku nak kne kua beli sabun cuci baju daa kan.. jimat.. (mmpi laa ko tiq!!) .. 


k k.. wat iklan jap..
"gunakan daia..lupewkan yang lain"

syarikat daia btul2 kne bagi aku tips nie.. da sush payah promote barang die.. kasi laku bha nie.. selepas abis mncuci baju mggunakan bio zip, aku akn mrendam bju2 aku dalam softner nie.. tujuan?? bagi wangi.. hehehehe.. n bagi lembut.. selembut belaian ibu.. sukew2.. da lmer tak dibelai oleyh belalai gajah nie (aish,apew cter gajah lak nie) alamak.. terlebih sudah.. huhuhu.. lps rendam bju.. aku akn rendam lmer2 tuk bg wangi sgt2 (alasan, padahal mlas nak ampai bju) hikhik.. lps da diyakini wangi, aku ampai bju2 aku y blamabak tue mggunakan hanger y berwarna pink.. hikhik..sukew2.. klo tgok bju aku y diampai, mmg bderet pink.. but im not pinky k.. adew gak wne lain.. hitam.. putih dan lain2.. :) .. legeyee biler da dpt ampai bju.. leyh tido pastu.. n mmpi sang putera dri kayangan.. ;p

p/s : gmbar bju disidaian tak leyh diltak.. tak bgus tuk ditonton.. harus ditapis.. hehe (pdahal xd snap)

wink**
sayonara




1 komen:

sEindAh mAwAr bErdUri said...

memang pemalas pn budak ni~~huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages