Tuesday, November 30, 2010

saatyee telah tiba..

hari ini malas nak story panjang.. coz tadi da penat story dalam bilik ngan barang2 yang perlu dikemas dan diangkut.. banyak rupewyee barang nak smpan dalam stor n bawak balik umah.. smapi tak terkira berapa kali aku ulang alik naik turun tangga tuk simpan kat bilik stor (bilik kesihatan).. moge2 sehat laa barang aku yang da selamat berada dala bilik kesihatan tue.. rawat laa beg tue baik2 k doc.. da da da.. malas nak merapu... mari aku tnjuk barang2 yang aku dengan rajinyee kemas sampai licin.. bersih dan suci.. 


aku mulakan dengan barang2 aku y bakal aku bawak terbang sekali.. suka barang2 aku dapat terbang merantau kesana dan kemari kn..




haaaa... taaaraaa.. ni jela barang y dibawa terbang bersama2..
heheheheh.. tapi aku hepy.. sebb teddy ku da jmpe pasanganyee..yeehhuuu...


next adalah barang2 yang akan ku smpan didalam stor bersama2 dengan barang2 yang aku bwak tuk memparasitkan diri di dalam bilik kawanku di ab...


banyakkn?? agak laa.. barang 3 orang plus sekotak buku dari blok lain
yang ingin menumpang dalam stor kitorang ( sangat sebok awk nie)

selepas itu.. kami pon berusaha menurunkan barang2 tersebut ke bilik kesihatan.. banyak kan. so tak heran laa klo wat sampai 5 kali trip.. mmg bersenam laa mlm nie.. sgt sronok (smpai kaki lenguh..da tua kan)... hehe.. akhiryee bilik aku bersih sgt2.. bangga lak dpt menyiapkan mengemas barang2 tue sume.. sgt tak disangka aku kemas smpai siap bersama rumateku wpun tido spnjang hari.. lihat laa bilik kami yang da clean n clear.. (leyh meng ptndingan keceriaan taw!!)


cantik kan.. leyh menang keceriaan kan.. (buweekk)


hakkkk.. y nie lak ruang tamu kitorang.. 
clean n clear jgk.. rajinyee kami mengemas (terpaksa)

sebagai kesimpulanyee.. oleyh kerana barang kami terlalu over limit.. smpai nak msuk dalam krete pon susah.. berusaha dan berusaha.. sebaik kecik.. leyh laa menyimpit2 cam sardin dalam tin tue.. hehe.. kesedatanyee mlampaui batas (uiii.. ayat ap nie..) ni laa y jadi...



picca tak bpe terang sebab cuace pon tak bpe nak terang..maaf.. ;p

persoalan disini.. adakah kami y tak mahir dalam softskill mengemas o barang mmg banyak?? tuk tak myalahkan diri sdri n frewnz y lain.. sbenaryee barang bnyak laa. kitorang da kemas sehabis yang mungkin tuk myumbatkan barang2 tue ( myumbat = tak pandai susun barang) hehehe.. neway.. barag slamat dimasukkn.. mmg dalam krete tue nmpk macam barang y drive bukan orang sebab orang2yee da ditutupi ngan barang yang banyak... sbaik laa ke kolej ab jew.. tapi biler da smpai nak naik smpai tgkat atas agak wow!!!!! atas sekali kot.. ngan barang y byk.. mmg smpai bilik baring laa.. kepenatan.. 

p/s : tanx to mia kerana sudi mgangkut kami bersama barang2 y bnyak kew kolej ab.. klo jln kaki.. pagi esokyee bru smpai kot n zana sbb tlg angkut brg2 trun ke stor smpao ksut basah n efa.. erm.. nak tanx tuk ap yea????? pikir jap.. (2 mint kemudian) haa.. tolong akk selme kite kenal2.. macih..moshi2.. n tak lupew dila coz bg kitorang memarasitkan diri di bilik ko n kak zai y tolong menyusun barisan kitorang. hehehe..

wink**
sayonara







0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages