Thursday, November 25, 2010

20/10/2010

ari ni kite akan bercerita tentang tarikh nie..
tarikh nie adew 2 peristiwa yang sgt seronok..
satu yang sweet n satu yang dot dot dot..
ak mulakn ngan cter y dot dot dot..

alkisah..
11.00 - 1.00
di dalam kelas komunikasi korporat..
cam biasa, biler dalam kelas nie, aku akn on9 gne hp sbb kelas nie sgt2 bosan.. lg bosan sbb pada tarikh nie adalah hari presentation tuk group asgmnt.. satu patah pon ak tak paham.. bukan masuk exam pon.. so tak pyh laa dgr sgt.. n paling best biler dapat awal.. sumer group xpress kan.. tyme nie ak nak sign attdnt, mmg kne berebut.. klo tak berebut alamtyee kua lmbt laaa... cop, nie bukn cter psl aku.. tp org lain.. myimpang lg.. k.. tyme sumer org nga sign attdnt, ade seorg mkluk nie, tak tau laa apew y die bikin, y pasti die salah aim kot.. tp cian yee die.. apew jd kat die???? ermmm.. nak cter kew haa???? kne mntak kbnran dulu.. takot anti die majuk lak.. hehe.. tak pyh laa cter yea.. ckup laa kitorg stu kelas y tau.. y psti feedback y dtrime oleyh die adlh gelak ktwe y amat kuat dr bdak2 dalam kelas tue.. tp sayangyee aku tak dapat tgok aksi tue sbb ngah berebut nak sain attndnt sbb prutku da berlagu sumbang ( cacing nyanyi kan, mne best).. tp sgt lucu.. itu adalah kali ptme n terakhir utk bdak tue.. jgn laa ko mgaibkan drimu ag ------ ....


alkisah kedua.
tak tau laa cne nak cter.. tp itu adalah ayat y mgubah segalanya.. ap ayatye??? ntah laa wei.. bia aku jew y tau n mmg aku jew pon y tau.. sgt sweet.. sbb disebalik ayat tue n tarikh nie n mnde2 y berkaitan wat aku teruja sgt2.. sgt sweet.. n sgt2 kebetuklan.. RLY.. huhuhu.. tanx.. tyme tau sumer perkaitan y jd, aku rse cam "hmmmm.. btul kew nie??? o hnye mmpi jew nie.. xkn laa leyh jd cmnie" bru 1st tyme kn.. hehe..



apew motif ku ltak pic nie???
hahahaha..
sjew jew.. wat semak... xpew kan......

wink**
sayonara

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages