Saturday, November 27, 2010

oh peneman hidup baruku..


pkenalkan teman hidup baruku.. mr koyok @ mr K

mr K dperkenalkn oleyh rumate aku c Efa.. aku tgok jew die pakai.. aku tnye laa.. "efa sakit pale kew".. sebb die pakai tyme study kan.. pstu die ckp " tak laa, org mmg pakai mnde nie tiap kali nak study"... dalam hati aku, pelik tul budak kcik nie (bwah umo aku sthun k).. y aku tau mnde nie apek2 n nyonya y sukew pakai kat kple.. da cam nyonya gak laa aku tgok rumate aku tue.. hehe.. kang kne baling bantal lak.. (sori).... berbalik pd mr K.. aku mule rapat ngn die tyme nak study psikologi pkmbgn.. tuk 1st paper.. die laa y tolong urut kepala aku n bg sejuk.. agak berangin laaa.. smpai gian bha nie.. smpai mmntak2 kat rumate aku nak jmpe ngan mr K.. rse tenang biler mr K urutkan kple nie.. kekadang smpai tertidur ak...cgt2 besh.. sejuk.. korang pun patut wat mr K as partner korg tyme study taw.. tak laa kple berat sgt kan.. cre2 nak memikat mr K tak sush.. g jew kedai runcit kat tepi jalan umah korang tue.. berlambak.. satu kotak 2 hinggit.. then potong2 jd kcik cm saiz apek2 sukew pakai tue, then letak dikple.. anti mr K urut laa klpe korang.. bg sjuk gitu.. sronok kn... baik korang cube.. cmpem result gempak abis..apew y dbce msuk ngan tenang jew (padahal aku tak,sjew nak promote mr K)..gune laa mr K..



wink**
sayonara

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages