Monday, November 29, 2010

wahai adik kecik


" AKU ADALAH DIRIMU "

post kali nie bukan nak cter pasal anak hilang mak.. mak hilang anak o y sewaktu denganyee laa.. post kali nie nak cter pasal seorg dak gurl kcik nie y sgt ak tak paham wpun aku dalam bidang untuk mengkaji dorang2 nie.. tuk ak laa.. c kcik nie sgt2 sweet.. knpew?? die macam nak luahkan somting y aku sdiri tak dapat tgkap apew.. tapi y pasti die asek sebut pkataan diatas "AKU ADALAH DIRIMU"... klo die sebut slow2 tak pe gak.. nie die sbut kuat2 (lg kuat dari badang y kurus) .. bingit telinge n berulang2 kali die sebut.. pengaruh tv kot.. tapi aku tak tau apew tujuan die sebut pasl mnde tue lepas die kne tarik tinge ngan mak die.. cian yee c kcik nie.. tp die mmg oandai bercakap.. aku ngn jum ap ag, mgolok laa.. " cne laa aku adalah dirimu" .. perlu kew aku bg korang pham haa?????? cam tak perlu jew kan..pham2 je laa.. bukan sush pon.. klo tak pham gak.. g tnye adik diatas nie.. barangkali die leyh terangkan.. sebb die sangat yakin dan percaya (sori jum..ayat ko) bler mgeluarkan ayat di atas.. aku nak terangkan pon jadi malas.. kang kene bang lak kang.. hehe.. kan jum kan..  (npe msti nme jum gak??) sebb die y suke berdebat ngn aku n mgutarakan mcm2 buah fikiran.. buah jambu.. buah nenas kat aku (dengki nie).. neway.. adik kcik.. kamu sgt pandai bercakap n sweet.. chumel cam adik sara (tetibe lak aku nie)..

p/s : tyme nak snap pic nie, aku tpakse menyelek2 dibelakang abg jum tnpe dketahui die n snap curik2.. takot mak adik nie mara.. mak die sgt2 garang.. cam singa nak mamam cicak..ewww.. takot..

wink**
sayonara

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget