Sunday, November 28, 2010

tinggi vs tak bape tinggi


Oups.. bukan nak mmpromote barangan di atas k.. tapi barangan diatas adew kenangan tersendiri.. lucu.. aku tak kisah klo tak lucu tuk korang.. janji lucu tuk aku.. sbb da xde lg kngan camni.. hihi.... tapi.. b4 aku pegi jauh2.. bagi laa aku kenalkn dulu hal milik spew remote di atas nie.. remote nie intan yg puyer.. n sumeryee bermula dari intan laa.. mngolok jew kjew die tue.. tyme nie aku n k miza lepak kat umah intan.. sbb parents intan tak dew.. 2 malam kitorang kat umah intan, mmg mcm umah sdri laaa... aku nie sukew skit myelongkar barang2 kat umah org.. tyme tu mncari remote nie laa... y tggi tue tv.. y kcik tu tuk vcd.. tyme ampak remote y kcik tue, aku gelak sehabis y boleyh.. tak pnah tgok b4 nie.. cam klakar jew.. besar tapak tgn aku lak tue.. chumel.. (pujian tuk dri sdri cugak)hihi.. 

tyme aku snap pic nie laa c intan bg nme y sgt2 tak terlintas dalam otak ak y gelige nie (adus, udah2 laa tue tiq) .. y kcik tu ika (aku laa tue,mntg2 tggi xsbrpe . y tggi tue abg speady (abg shafiq c galah).. trus aku gelak.. stat dari aritu, tiap kali nak tgok tv n mncari remote nie, kak miza n intan msti gne pggilan baru tue (adus).. y myakitkan ati tue, tyme tue aku kat atas, boleyh2 jew dora panggil "ika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" dgn kuatyee.. aku pon trun laa.. skali dorg ckp.. " bukan aku pggil ko.. aku cri remote kcik tak jmpe..hahaha" ahhh.. skit ati.. puye laa laju ak trun kalah pelari pecut negara taw.. mmg cari pasal.. myahut cari remote cam remote tue leyh tkedek2 g kat dorang.. den.. dorg akn sntiase letak abg speady n ika (remote tue k) dkat2.. mereng tul.. mntang2 aku rapat ngn abg tue  ish.. tp skurg2yee itu mnjadi kngn abadi.. si galah dgn si tggi y tak bpew nak tggi.. (xnak aku gne rendah.. kang rndah jew tak tggi).. apew pun.. abg speady mmg besh!!! besh sbb die rajin mengemas di kala aku dengan rajinyee mnyusun cd2 dalam kedai speady tue (susun sepah2..sjew bg kjew)... mgusik abg speady mmg best.. sebaik tak main kjar2 dalam tue.. hehehe.. "sori abg.. ika tak leyh tgok org duk2 diam2 nie.. jelesh.. harus dibg kjew utk dibuat.. hehehe.."


wink**
sayonara

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget