Tuesday, November 30, 2010

MAS kargo blok IBNU TUFAIL

ibnu tufail.. o blok B1 memang adew MAS kargo pon.. haaa???? tak cye.. tolong laa percaye.. tak tipu.. srius tak tipu.. k.. malas nak cter panjang2.. tgok jew k..


taraaaaaaa!!!!!!!!! kargo ibnu tufail..




haaaa... orang cakap tak caye.. tul kan.. cm MAS kargo..
eyee kan jak bha.. kasi senang hati aku..

banyak kan barang dalam kargo nie.. sendat cam sadin.. mmg spew y balik awal n barang dorang kat hujung skali mmg jenuh laa nak amek.. main laa korang baling2 bola yeak.. spew suh letak awl2 n blik pon awal2 kan..hehehe.. kejam.. tapi tu laa realiti kehidupan di dala kargo MAS nie.. apew pon..jgn riso. barang2 anda masih dalam kawalan.. di luar kawalan biler tsunami kargo berlaku pada 5 januari 2011 anti laa.. hati2..caiyok.. (habis laa bilik kesihatan aku, penat aku kemas hukhuk..)

tetapi..
dalam banyak2 barang y ade kat dalam tue. aku sgt2 tertarik ngan satu barang nie..taraaa!!!!!!!!!


hahahahhaha.. 
kotak tak serupe kotak..
da lunyai sgt2 lunyai..bergelak berabis kitorang biler tgok kotak nie..
sori laa kak. tak sngaje.. sy tau akk kitar balik.. msti kotak nie dr sem1 kan..
bgus akk nie.. sy pon nak kitar semula cam akk laaa.. bia xde rupe kotak gakk..bru nme semangat U..
heheheheh.. comel lak kotak nie biler da d edit camnie.. berseni gak kan aku nie..

wink**
sayonara

0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget