Saturday, November 27, 2010

maaf.. saya tak pandai mengemas

oleyh kerana aku akan jadi orang terakhir yang bakal meninggalkan UMS (dalam ktgori stud taun 1) aku sgt2 malas nak mengemas.. aduyai.. b4 nie fazatul yang tolong kemas barang2 aku tyme aku bru smpai n pndah bilik.. tp awal lak die blik kali nie.. hukhuk.. so aku n rumate aku telah berusaha se caiyok2yee tuk mengemas bilik kami yang agak bersepah nie.. ish.. dalam proses mengemas y stat pasa 25hb samapi laa tarikh post nie, ttp tak setel2 ag.. nmpak sgt kan kemalasan yang tserlah dalam diriku.. rse cam nak pggil adik aku (qila) tolong kemas jew.. ish.. anak dara apew laa nie.. pemals sungguh.. jgn korang jdkan aku bini taw.. (amaran keras).. ni laa rupew bilik ku setelah aku stop kemas2.. sgt2 penat.. lihat laa cne anak dare sorg nie wat kjew.. sangat tidak senonoh.. dri bilik berkemas, trus tak berkemas..


sebelum kejadian..



 

leyh tahan kan bilik ku.. ok laa jugak wpun tak secantik korg yee hostel..
ngeeeeeeee..

selepas beberapa minit..

lain lak yang jadi biler aku da stat kemas bilik.. makin "cantik" lak bilik aku nie.. hai.. cmni kew ank dare mengemas???? ndak aku mengerti... lets tgok2..


  


k... agak kterlaluan jugak laa kan sepahyee??????

tapi nie ok lg laa.. y b4 nie tak disnap pic.. bz kemas.. nie snap pon sbb da mls nak smbung.. camni laa keadaan bilik smpai skunk.. 29hb cmpen bilek kosong.. nak gerak lari kolej lain lak (sebb kat ctu tak pyh byar sewe sampai hb..jimat)... stay c2 laa smpai 8hb tarikh aku nak blik... n bakal laa kitorg beramai2 mkn megi selaku makanan kegemaran setiap pelajar u (sapew y tak mkn tu ak tabik spring laa).. k laaa.. taknk myeleweng.. kang cicak jatuh dr siling lak (adus,da stat merepek daa).. sudah2.. stop2.. jmpe lagi.. tadaa..

wink**
sayonara




0 komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages