Thursday, November 25, 2010

Teman Tapi Mesra

TTM
sgt2 mgidamkan TTM.. tapi tak pnah lak nak dpt coz sumeryee akn mgundur diri saat perkara itu ku lafazkan..aduiinnaa.. bikin suspen jela ko nie ika.. k.. lihat dialog dibawah..

setelah sekian lame berkawan..n sekian kejap berkawan..
" ika, aku sukew laa kt ko, sbnryee aku da lmer minat kt ko tp takot nak gtau"
" npew ko sukew kat aku?? aku tak dew pe2 y menarik kot.."
" tp aku sukew cre ko, ko nie cute, peramah, sukew ktwe, ceria, caring, mnje dan lain2, sebb tu laa aku sukew kat ko " ( setelah dibanci k!! bukn nk pacan wpun da..hehe..)
" (dalam hati ewww yee die nie) sori laa, kwn2 leyh laa, klo nak kapel2 tak leyh laa.. borg laa kapel2 nie"
" so, ika taknak laa, tp sy btul2 minat awak, nak awak"
" xnak, klo sggup tggu, tggu laa.. tak payh kapel, kawen trus.. k"
"erm.. ok"

uuiinnnaaa...
sebab tu laa aku ngn kwn2 laki y agak2 macho n tak encem tak pnah kekal, sumer ingin mgambil kesempatan dalam kesempitan.. nyampah aku.. bru knal tak sampai 24jam apew cter?? ( mlmpau lak 24jam, smmgu laa)..  ehhh cop.. tp aku ramai gak kwn2 laki baik y encem2, smart2, giler2 smpai tlebih giler cam otak shot pon de gak (cover blik).. tapi lain lak kat cnie.. telah ku ketemu TTM aku.. sgt sweet ini budak n sgt myakitkan ati.. klo duduk lepak ngan die tak sah klo die balik ngan tgn y xde merah2.. hahaha.. myakitkan ati kan.. tp die ttp best.. sgt2 best.. :) jom tgok sket spew gerangan mamat tue.. 



taaaarrrraaaa!!!!!!!!!!!
ini laa dia my TTM..leyh wat calon suami cgak kan..
asalyee nak ltak pic die sorg2..tp taknk..pic aku kne adew cgak..bru adil n sweet..

nmeyee ehem2.. xperlu laa gtau kot.. y pasti die sgt sweet, tu y nak wat suami jew  " mak!!!! ayah!!! tgok laa bakal menantu mak n ayah nie... ok kan????? " hehehe.. die nie akn berade dimana sajew aku adew.. tandas, bilik terkecuali k.. slain tu ade laa.. sggup dtg dr saaaannnaaaa ke sini utk tmn aku mkn jew kot.. hehehe.. pembulian btul.. mafia yee aku.. pepepun.. aku sayang die sbb die sayang aku.. die tak sayang aku..aku tak sayang laa die.. adil dan saksama kan.. hehehehe .. neway.. die mmg sweet.. tp die pon sgt menyakitkan ati aku!!!!! argh.. mne laa tak merah2 biler nal blik.. cian laa.. sori wei.. juz tau y ak sukew ngn ko.. skit2 jela aku cter psl die ea.. byk sgt.. mls lak nak mnaip.. juz noieg y die sweet.. sggup bersusah tuk aku n myakitkan ati...............................................................................................................................................................


wink**
sayonara

2 komen:

ainna said...

huahua...teman tpi mesra kunun..hehehe
duit aq duit die gak...hahaha

ika said...

ahahahahhaha..
ngek laa ko naaa...
ish..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages